• 1
  • 2
  • 3
  • 4

A Anthesis Lavola som l’equip activador del canvi!

El nostre objectiu? Ho tenim clar! Treballem per aconseguir un món més resilient, sostenible i just.

Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis i productes pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn.

Si com a nosaltres també t’apassiona el medi ambient i creus que la Sostenibilitat són la peça clau per aconseguir una societat i un planeta més sostenibles, continua llegint perquè Anthesis Lavola som el teu equip! Uneix-te a l’equip d’ADMINISTRACIÓ i ajuda’ns a assolir un repte important:

Desenvolupar, executar i donar suport en les tasques tècniques o de gestió administrativa derivades de la recepció i de les licitacions o altres formes de contractació.

Com aportaràs valor a l’equip? Un cop t’incorporis al nostre equip d’Administració, els teus reptes i responsabilitats seran les següents:

✓ Gestionaràs i organitzaràs la recepció de l’oficina de Barcelona: o Atendràs i rebràs els visitants, clients i proveïdors que arribin a l'oficina. o Contestaràs trucades telefòniques i les dirigiràs a la persona o departament adequat. o Gestionaràs i organitzaràs la recepció, incloent reunions i reserves de sales. o Recolliràs i distribuiràs la correspondència i els paquets. o Ajudaràs a mantenir l'ordre i la neteja a l'entrada de l'oficina.

✓ Donaràs suport a les diferents àrees en la planificació de les càrregues de treball.

✓ Participaràs en la redacció i gestió administrativa d'ofertes públiques i privades.

✓ Elaboraràs currículums i referències.

✓ Prepararàs certificats de bona execució.

✓ Donaràs suport en les tasques de gestió administrativa necessàries en el marc dels projectes o de l'àmbit d'Administració. Les característiques de la vacant

✓ El teu contracte serà fix.

✓ Treballaràs a jornada completa amb un horari de dilluns a dijous de 8 a 17 i els divendres la teva jornada serà intensiva, de 8h a 15h.

✓ El nostre model de treball és flexible, gaudiràs dels beneficis de treballar a les nostres instal·lacions de Barcelona.

✓ Es valora disposar de certificat de discapacitat. El perfil professional que necessitem Per a desenvolupar amb èxit aquest nou repte, estem cercant a una persona que aporti a l’equip els següents coneixements, experiència i competències.

Continua llegint per saber si ets la persona que necessita el nostre equip!

✓ Formació i coneixements valorables Administració i Finances, Administració i Direcció d’Empreses (ADE), Economia, Ciències Ambientals o altres titulacions similars tant de grau superior com cicles formatius.

T +34 938 515 055

 Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
 www.lavola.com

 

Informació de secretaria

Modificació matrícula
 
Convalidacions
Exempcions FCT
   
Horari Secretaria
Mati: 9:00 - 13:00
Tarda: 16:00 - 18:00
 
 

Fons Social Europeu


LOGO AssessoramentLOGO Reconeixement

Galeria d'imatges

Imatges de l'Institut Les Salines
Pati
Pati
Pati
Primera planta
Planta Baixa
Gimnàs

Enllaços útils

  • Professors
  • Alumnes
image
Accés al SBID per als professors
image
Accés portal ATRI
image
Currículums al XTEC
image
Accés a SAGA
image
Accés al SBID per als alumnes

Facebook

Facebook
Facebook

Twitter

Twitter
Twitter

Instagram

Instagram
Instagram